عجیب ترین محصول غول خودروساز انگلیسی که جهان را شگفت زده کرد!، عکس

به گزارش شهر ورزش، در صنعت خودرو، مسابقه اغلب فراتر از اسب بخار و آیرودینامیک است. خودروسازان در حال توسعه افق های خود هستند و در قلمروهای غیرمنتظره ای که فراتر از غرش موتورهاست، غوطه ور می شوند.

عجیب ترین محصول غول خودروساز انگلیسی که جهان را شگفت زده کرد!، عکس

امیرمسعود عابدین: بنتلی که به خاطر خودروهای مجلل خود معروفیت دارد، با ورود به دنیای فراوری عسل، مسیری بی نظیر را طی نموده و ثابت می نماید که تجمل گرایی فراتر از قلمرو خودروها است.

سفر بنتلی به دنیای زنبورها با تأسیس مرکز فراوری عسل در دفتر مرکزی آن در کرو شروع شد. این ابتکار، بخشی از استراتژی جاه طلبانه Beyond100 بنتلی، با هدف افزایش پایداری زیست محیطی در تاسیسات Pyms Lane است. این مرکز دارای 17 کندو است و بیش از یک میلیون زنبور را در خود جای داده است.

نکته قابل توجه این سرمایه گذاری شیرین، اعلام پنجمین برداشت عسل با نمایش عسل ویژه Black Edition Label است. بیش از 500 شیشه از این شهد لذیذ از دو کندو که در ابتدا در سال 2019 نصب شده بودند، جمع آوری شد. تنها 500 قوطی نکتار بلک ادیشن که از دو کندوی قدیمی و اختصاصی بنتلی بدست آمده و بعلاوه 1000 قوطی از کندوهای تازه قابل عرضه هستند.

جالب است بدانید که غیر از مشتریان خاص بنتلی، هیچ فرد دیگری نمی تواند این عسل ها را خریداری کند!

این ابتکار بنتلی نه تنها تصویر شیرینی را به شرکت اضافه می نماید، بلکه به عنوان شروعگر مصاحبه در خصوص مسئولیت زیست محیطی نیز عمل می نماید. خودروسازانی مانند بنتلی با درگیر شدن در سرمایه گذاری های غیرمتعارف نشان می دهند که جاده موفقیت همواره با لاستیک هموار نمی گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 آذر 1402 بروزرسانی: 28 آذر 1402 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 984

به "عجیب ترین محصول غول خودروساز انگلیسی که جهان را شگفت زده کرد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین محصول غول خودروساز انگلیسی که جهان را شگفت زده کرد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید